wtorek, 10 stycznia 2012

Panther G late "421" / pomalowana

Witam! Prace nad tygrysem zbliżają się do końca dlatego podgoniłem z pantherą. Od ostatniej aktualizacji pomalowałem piaskową bazę i ją rozjaśniłem (mieszanka ta sama której użyłem przy malowaniu panthery z Włoch) a następnie za pomocą masy klejącej patafix zrobiłem maskowanie na modelu. Pomalowałem zieloną bazę mieszanką XF-58 + XF-67. Rozjaśnienia zieleni to baza + XF-57 + XF-55 + XF-2. Rozjaśnienia detali zrobiłem za pomocą farbek vallejo. Niestety producent podaje zły schemat malowania. Powierzchnie które są widoczne na zdjęciach historycznych starałem się jak najwierniej odwzorować. Natomiast reszta to moja wyobraźnia. Szczegółowy wątek :
http://www.pancernyklin.pl/watek-Panther-G-Late-Production-Dragon-1-35-11-Panzer-Division-Gespensterdivision







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz