czwartek, 20 października 2011

Panther G early production - Italian Front 44/45

Mając chwilę wolnego czasu zabrałem się za nowy model. Wiem, że poprzednie (panzer 38, tiger) jeszcze nie są gotowe.. ale musiałem rozgrzebać kolejny ponieważ chciałem spróbować swoich sił przy tzw. color modulation. Było to konieczne przed malowaniem tygrysa które zbliża się wielkimi krokami, a przy okazji przyłączyłem się do projektu grupowego na forum PancernyKlin. Artykułów w sieci na ten temat jest mnóstwo, jednak niewątpliwie wzorem do naśladowania i wspaniałym nauczycielem w tej dziedzinie sztuki modelarskiej jest Adam Wilder. Główny bohater to model dragona 6267. Modulacje postanowiłem wykonać farbami tamiya : 1. Czarny podkład (XF-1) 2. Kolor bazowy (XF-60 + XF-64) 3. Rozjaśnienia 1 (XF-60 + XF-57 + XF-2) 4. Rozjaśnienia 2 (XF-60 + XF-57 + XF-2 + XF-55) 5. Podkreślenie pędzlem drobnych elementów (vallejo model color 123 + 009 + 005) Szczegółowy wątek warsztatowy można śledzić tutaj : http://www.pancernyklin.pl/thread-522.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz